DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

1973 - ....

Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4

Pettrisek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 10. srp 2012 19:02:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od Pettrisek »

Zdravim,
Uvažuji o koupi VW passat
r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw, ale zajímá mě reálná spotřeba město/kombinovaná.
Dále by mě zajímalá spotřeba u tohoto samého vozu, ale 2.0 FSI 110kw město/kombinovaná.
Stejný dotaz na 2.0 TFSI 147kw město/kombinovaná.

Zásadně bych chtěl manuál, ale zajímá mě reálná spotřeba u zmiňovaných motorů.
Zajímalo by mě jestli některé ze zmiňovaných motorů jsou problémové, abych stále nestál v servisu, popř. kolik km by mělo auto mít MAX. najeto při koupi.
Děkuji moc za Vaše rady a zkušenosti :?

martin kacafirek
Moderátor
Příspěvky: 178
Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od martin kacafirek »

jo nevím jak začít začnu popořadě
1)2,0fsi 4motion:je to tedy 4 kolka,takže o trochu vyšší spotřeba než u 2 kolky,je o něco těžší,je tám víc komponentu(kardan,haldex,rozvodovka,diferencial,poloosy)vyplatí se spíš na horší adhezní podmínky...ten haldex jí stejně spíná dle potřeby,pokud nemáš v autě ruční připojování zadní nápravy což asi nemáš,takže pokud jezsíš po městě tak to těžko využiješ kromě zimy atd..
2)2,0fsi:klasická 2 kolka,atmosférický motor,takže v nižších ot bude trošku línejší než se nadechne
3)2,0tfsi:je to motor s turbem,je o 37 kw výkonejší což znát bude,ale ta spotřeba bude určitě taky vyšší,pak je tam turbo,které se muže při nesprávném zacházení posrat a hned si šáhneš do kapsy

-všechno to jsou benzínové motory,fsi je vrstvená homogení směs,nebo homogení směs,fsi je určitě úsporný motor apříklad oproti mpi,ale pokud budeš jezdit a skákat jenom po městě,tak bych do fsi nešel,protože se ti zanese zásobníkový katalyzátor...

-kolik by mělo mít najeto,může být auto s 200.000 km a bude zachovalejší než to co mí najeto 100.000 záleží na majteli předtím,takže určitě mít servisní knížku atd...ověřit kolik má najeto určitě zkušební jízdu ty spotřeby já nevím je to težké takhle říct na dálnici s lehkou nohou není problem mít 7,0 l /100km při rychlé 10,0l/100km,záleží na tobě,reálná spotřeba bude taková jakou si v autě vytvoříš...hodně štěstí :)

Pettrisek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 10. srp 2012 19:02:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od Pettrisek »

Děkuji za radu, já budu převážně jezdit město tak asi bude lepší 1.9 TDI že ? Zajímalo mě za kolik jezdí benzín, ale jak si psal tak se to na ježdění ve městě nevyplatí

martin kacafirek
Moderátor
Příspěvky: 178
Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od martin kacafirek »

no nafta se moc ve městě taky nevyplatí,nafta spíš na delší jízdy,ale bejt tebou tak na 80% zvolím variantu 2 a na 20% variantu 1 těch 150kw je do města zbytečný,neříkám že to není cool když tě to zatlačí,ale záleží na tobě...spíš se zkus podívat po nějakém jiném autě s benzínem a motorem,nebo kdyby si občas jel po dálnici tak by to fsi nevadilo,ale jestli opravdu jezdíš jenom po městě..tak bych se docela bál,přece jenom už je to 6 let starý a něco to má za sebou..

Pettrisek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 10. srp 2012 19:02:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od Pettrisek »

takže 2.0 FSI 110kw jo ? Většinou budu jezdit město, ale občas i po dálnici, 80% město 20% dálnice, 1nou za měsíc 100km do Německa. Takže bych byl schopen jezdit do 8l/100 km město když ho nebudu nějak honit jo ?

martin kacafirek
Moderátor
Příspěvky: 178
Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od martin kacafirek »

myslim si že je to reálné,ono takhle:stejně si ten motor spustí regeneraci katalyzatoru sám,na základě udaje ze snímače ty to nějak neovlivníš,on použije režim ohřevu katalyzatoru,když pojedeš po dálnici tak samosřejmě se teplota výfuk spalin zvyšuje a katalyzator se čistí sám o sobě,takže když takhle tak bych se si nebál no,říkám záleží na tobě,bylo by dobré udělat zkušební jízdu než to koupíš a i diagnostiku,která by ti ten zásobník napsala....jo šel bych do té 110kw,když si to vemeš po logické stránce tak si musíš říct jestli potřebuješ 4 kolku?když jezdíš po městě?tady v ČR kde moc sněhu není?(JAK KDY)a jezdíš po dálnici plně naložený aby si potřeboval 150kw?a staral se o turbo?jasně o každý motor se musíš starat,každý může mít závadu atd...mě nejvíc teda sedí varianta 2,ale je to tvoje auto..předpokládám že je to manuální převodovka ne?nebo máš nějáké obrázky nebo adresu atd....?kdy ho chceš kupovat?

Pettrisek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 10. srp 2012 19:02:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od Pettrisek »

chtěl bych jedno jestli sedan nebo kombi, 4kolku nechci/nepotřebuji, manuál. Žádného vyhlídlého nemám, koukám kde jaký jsou. Kupovat bych ho chtěl co nejdříve třeba do měsíce, ale jak jsem psal, zatím pokukuju kde co a jak.

martin kacafirek
Moderátor
Příspěvky: 178
Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od martin kacafirek »

takže asi se shodneme na té variantě 2.toho sedan nebo kombi si rozhodni sám a ten manuál jasně doporučuji oproti dsg,jak sjou automaty starší nad 150,000 km tak se občas serou hodně štestí

Pettrisek
Příspěvky: 6
Registrován: pát 10. srp 2012 19:02:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od Pettrisek »

děkuji

martin kacafirek
Moderátor
Příspěvky: 178
Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07

DOTAZ VW passat r.v 2006 2.0FSI 4motion 110kw

Příspěvek od martin kacafirek »

pak napiš jak si pořídil

Odpovědět