caddy(caddy maxi)-sháním info

1979 - ....

Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4

martin kacafirek
Moderátor
Příspěvky: 178
Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07

caddy(caddy maxi)-sháním info

Příspěvek od martin kacafirek »

no jak takhle na obrázku nevypadá špatně,ale co si budeme povídat,může to bejt dobrej kus a může to bejt zmetek to porstě nepoznáš,ta převodovka je fakt že když se vysere tak to jsou deseti tisíce,ale to ti tady z nás nikdo neřekne jestli zrovna tenhle kus je ok nebo je načatej...

mari
Příspěvky: 6
Registrován: sob 08. pro 2012 15:01:34

caddy(caddy maxi)-sháním info

Příspěvek od mari »

jde mi o informace k dané motorizaci a k danému typu převodovky, né konkrétně k tomuto autu a jeho stavu, myšleno to bylo všeobecně:-) a odkaz na inzerát jsem dal jen pro zajímavost...

Nejlépe, kdyby napsal někdo, kdo má s tímto motorem, nebo automat převodovkou nějaký zkušenosti,nebo o tm něco ví...

martin kacafirek
Moderátor
Příspěvky: 178
Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07

caddy(caddy maxi)-sháním info

Příspěvek od martin kacafirek »

učel:měnit převodový poměr
výhody:rychlé řazení,nedochází k přerušení přenosu toč momentu,šetří palivo
části:2 spojky,dvouhmotný setrvačník,olej čerpadlo,chladič oleje,filtr,mechatronika
činnost:toč.moment se přenáší ze setrvačníku na unášecí kotouče lamelových spojek.Tyto unašeče jsou pevně spojy s halvním nábojem.při sepnutí se moment přenáší na unašeče lamel a z nich na hřídel převodovky.K sepnutí je požit tlak oleje
jsou tam dva hnací hřídele jedn pro liché stupně a druhý pro sudé.
jeden hřídle je dutý v nom prochází ten druhý hřídel,oba hřídele jsou ve stálem záběru s diferencialem.
olejový okruh:dost důležitá část DSG učel:chladit mazat,ovladat
řazení probíhá takto:probíhá pomocí řadících vidliček,ale na koncích řadících vidliček jsou pístky uložené na kuličkách a změnou tlaku oleje se posouvají a řadí,takže skoro jako u normální manuální převodovky.
snímače:tlak oleje na spojce 1 a 2 ,teplota oleje co jde ze spojky,snímač drahy řadící paky,impulzní kotouč pro snímání výstupních ot.převodovky.
ak.členy:hlavní tlak.vetil:reguluje prac tlak v systemu odle okamžitého tlaku na spojkách,vetil regulace tlaku-reguluje tlak pro lamely,pojistné vetily-v případě poruchy odpojí přívod oleje do převodovky.
uff tak to je asi všechno co vím o DSG,jinak je to samozřejmě dobrý aut.převodovka i když má obačs svojí hlavu,ale má jí třeba i buggati veyron sice torchu jinak postavenou z jiného materialu,ale funkce je obdobná.jinak tato převodovka je standartně stavěná do 350 což je tedy pokud vým přesná hodnota nm tohoto motoru tak hodně zábavy:) :D

karlik.t
Příspěvky: 2
Registrován: pát 26. pro 2014 22:01:25

caddy(caddy maxi)-sháním info

Příspěvek od karlik.t »

Zdar chlapi,
Pokukuji už asi půl roku po dlouhé caddyně, a co nějakého najdu a kamoš mi to u vw proklepne tak je to vžda stočeno, jaké vyhlídky má Caddyna po 200 tis. nájezdu?
Je ještě schopna ujet další 100 bez náročných oprav, nebo je to individuální, někdy na mobile de prodávají cadyny i po 350 tis
Mám T4 a to už vím že pokud se udržuje tak je nesmrteknej, ale jak se bude chovat Cadyna ???
Díky za info

Karel

mari
Příspěvky: 6
Registrován: sob 08. pro 2012 15:01:34

caddy(caddy maxi)-sháním info

Příspěvek od mari »

ahoj,
měli by jste nějakou radu či tip, jak u dovezeného auta (Caddy) prodávaného bazarem v čr ověřit najeté Km? Na autě ještě nebyla v ČR provedena STK...

Díky Marek

karlik.t
Příspěvky: 2
Registrován: pát 26. pro 2014 22:01:25

caddy(caddy maxi)-sháním info

Příspěvek od karlik.t »

Zdar,

Z moji zkušenosti mají dovozci z 95% stočené km, kolik dovozce uvádí že má najeto??? a za kolik to prodává? Já co jsem tipoval tak měl jeden stočeno 120 tis druhý 76 tis

Napiš to do SZ, nešlo mi na zprávu odpovědět, nějak to neumím...

čaute

mari
Příspěvky: 6
Registrován: sob 08. pro 2012 15:01:34

caddy(caddy maxi)-sháním info

Příspěvek od mari »

170 tis km a rok 2008, je to 1.6 v benzínu...

Odpovědět