Instalace GPS monitor zařízení - komplikace s palivoměrem

1979 - ....

Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4

chlebnik
Příspěvky: 5
Registrován: úte 31. črc 2012 7:26:54

Instalace GPS monitor zařízení - komplikace s palivoměrem

Příspěvek od chlebnik »

Zdar lidi.

Nakonec jsme nádrž nesundávali. Každopádně žádný otvor nikde není a pro výměnu palivového čerpadla resp sensoru je třeba nádrž demontovat.

Co jsme ale zjistili ?

Ve schématu k Caddy 2006 a 2009 jsou vedeny 3 kabely a samotné čidlo je zakresleno jako potenciometr. A dráty jsou fialový a fialovo černý, skutečnost je ale jiná. Fialovo bílý je zem.

Fialový vede k sensoru, ale fialovo černý je napájení čerpadla. A zem tady není. A místo potenciometru je proměnlivý rezistor.

Každopádně ten fialový drát opravdu vede na sensor paliva a když je v něm 2.36V tak se jedná o plnou nádrž, a když 0V tak je to prázdný. Jenže problém je tento :

palubní deska si totiž řídí sama co tam pošle, takže si to tam neposílá v kuse ale ve frekvenci 40Hz. To znamená že 40x za sekundu se prostě jen tak zeptá tím že tam pošle 2.36V a na druhé straně rezistoru proměnlivého (nikoliv potenciometru) dostane třebas 1.78 což je 34 litru....

A ted je problém jak ze 40Hz dostat lineární napětí... to řeším s lidma co se v tom vyznají...

Až to vyřeším, pošlu tady obrázky co jsme dostaly z osciloskopu a samotný schéma.


Díky a mějte se.

Odpovědět