Zdar lidi.
Nakonec jsme nádrž nesundávali. Každopádně žádný otvor nikde není a pro výměnu palivového čerpadla resp sensoru je třeba nádrž demontovat.
Co jsme ale zjistili ?
Ve schématu k Caddy 2006 a 2009 jsou vedeny 3 kabely a samotné čidlo je zakresleno jako potenciometr. A dráty jsou fialový a fialovo černý, skutečnost je ale jiná. Fialovo bílý je zem.
Fialový vede k sensoru, ale fialovo černý je napájení čerpadla. A zem tady není. A místo potenciometru je proměnlivý rezistor.
Každopádně ten fialový drát opravdu vede na sensor paliva a když je v něm 2.36V tak se jedná o plnou nádrž, a když 0V tak je to prázdný. Jenže problém je tento :
palubní deska si totiž řídí sama co tam pošle, takže si to tam neposílá v kuse ale ve frekvenci 40Hz. To znamená že 40x za sekundu se prostě jen tak zeptá tím že tam pošle 2.36V a na druhé straně rezistoru proměnlivého (nikoliv potenciometru) dostane třebas 1.78 což je 34 litru....
A ted je problém jak ze 40Hz dostat lineární napětí... to řeším s lidma co se v tom vyznají...
Až to vyřeším, pošlu tady obrázky co jsme dostaly z osciloskopu a samotný schéma.
Díky a mějte se.
Instalace GPS monitor zařízení - komplikace s palivoměrem
Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4