Caddy Maxi

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi ojetého vozu této značky

Moderátoři: rauly, golfi4

Odpovědět
tvano
Příspěvky: 1
Registrován: ned 28. kvě 2017 9:45:05

Caddy Maxi

Příspěvek od tvano »

Dobrý den,

potřebujeme koupit nové auto a kvůli počtu míst a hlavně zavazadlovému prostoru při použití 7 míst se nám líbí Caddy Maxi (máme - zatím - 3 děti a hospodářství). Nejsem úplně technický typ...

Rozpočet je ideálně do 200 tis, max 250. Nejčastější ježdění máme 10-60km, ročně ke 20tkm. Chci předpokládat, že s autem budeme jezdit dlouhodobě (aspoň přes 6 let). Koketujeme s variantou přestavby benzínu na LPG (plus tlakové přimazávání) - ale ne nutně.

Mám tyto dotazy:
1) Jezdíme domů po polňačce, v zimě se shrnuje, ale bývá tam sníh - je to důvod vyloučit uvažování o Caddy Maxi?
2) Jsou nějaké vyloženě problematické nebo naopak povedené motory/ročníky?
3) Jak mám u použitých Caddy Maxi uvažovat o benzínu nebo naftě (např., plácám: "u nafty počítej, že po 200tkm nebo hned po koupi nacpeš do motoru 50tis" nebo "benzín žere víc, ale údržba motoru je levnější")?
4) Budu rád za cokoliv, co vás k tomu napadne.

Mluvím německy a anglicky, takže se můžu poohlížet i u sousedů...

Díky za váš čas.

chesburger
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 25. srp 2016 11:45:14

Caddy Maxi

Příspěvek od chesburger »

Zdravim,

rad bych se podelil o svou zkusenost s Caddym.

Jelikoz s nim jezdim jako se sluzebnim autem a sbiram mnoho tisic kilometru, tak muzu jen rict, ze volba je to dobra...

Takze ted k Tvym bodum:

1. Toho bych se vubec nebal. Obout dobre zimni pneu...

2. Jelikoz jak pracovne, tak i soukromne jezdim mnoho tisic KM, tak ja preferuji Diesely. Mel jsem Passat B7 s TDI 1.6 a nyni mam sice 2.0 TDI ale Sharan kvuli rodine. Taktez zminovane Caddy je s 1.6TDI a uplne bez problemu. Jka po technicke, tak i Tebou obavane motorove strance.

Na Passatu jsem mel v dobe, kdy jsem ho nechaval ve VW 330000Km a s jedinou zavadou a to byl EGR ventil. Jinak nic

3. Tohle je hloupost. Paklize se clovek o svoje auto stara, tak neni pravda ze po 200 tis KM se do nej nacpe hromada penez. Je pravda, ze to je stroj, ale nakonec my lidi selzem mnohdy casteji. Dulezitou veci jsou Rozvody a pak aditivum do nafty pac v CR je nafta katastrofa a vyplati se i aditivum do oleje pri jeho vymene. Oplati se i nechat vymenit prevodovy olej a je jedno ci u Benzinu bo Dieselu navzdory tomu, ze se fsude pise, ze je to dozivotni ....

Ted jeste k tematu Benzin bo Diesel. Tohle je strasne slozite posoudit, nebo rict tak ci onak, protoze vseobecene se traduje, ze do 20 tis rocne Benzin a nad 20 tis uz muze byt diesel. Ja bych to cele jeste mozna zhodnotil, protoze si nemyslim, ze to bude pouze do prace a z prace, protoze jakmile zjistite, ze deti jsou v aute spokojeni budete mozna podnikat i vylety a pak se najezd zvysi....

Nicmene si myslim, ze za Vas zozpocet by se dal sehnat i dobry Sharan kdyz mate 3 deti. Myslim, ze by to bylo mozna praktictejsi..... Sam musim rict, ze pri presedlani z Passat na Sharan coz sou stejne podvozky bych dneska po zkusenosti se zenou a naseho Juniora volil rovnou Multivan. Dneska si klepu na celo, ze sem nedal o 10 tis. Eur vic a nevzal ho.... Ale to bylo trocho od veci ted.

Dale. Pises, ze hovoris Nemecky a Anglicky. Vtom pripade se nevahej zacist do DE clanku ze kterych sam cerpam, protoze jsme v DE..

Doufam, ze mych nekolik radku neco reklo..

Preji pekny vecer

Odpovědět