Stránka 1 z 1

Passat chip

Napsal: ned 20. lis 2011 22:23:06
od Lukas:-)
Ahoj,
mate nekdo zkusenosti s chipovanim passat 1,9TDI, 96kw? Motor tady uz sam o sobe docela zatlaci do sedacky, tak nevim zda to neni zbytecna investice, i po strance spotreby.

Diky za vsechny postrehy,
Lukas

Passat chip

Napsal: úte 27. pro 2011 18:11:39
od Marta77
Taky jsem o tom uvažoval, ale zatím jsou důležitější věci. Můj známý si nechal čipnout stejný motor a je moc spokojený. Nižší spotřeba, klidnější chod ve vyšších rychlostech a hlavně je znatelně živější v rychlosti nad 100km/h. Jenže není chip jako chip... Kolik se kde přidá - o kolik ti zvednou tlaky, výkon turba, změní časování... prostě to musí být tak nějak přiměřeně aby to motor po nějakém čase neodnesl, že... Hodně štěstí v rozhodování
Martin ;)

Passat chip

Napsal: úte 24. dub 2012 18:43:51
od rauly
zmeni casovani? :D nerad bych ti do toho kecal...ale do motoru se vubec nehrabou co se tyka casovani...prehrajou software v RJ...aby turbo tlacilo vic...misto 1.2 treba 1.6 baru :)

Passat chip

Napsal: stř 25. dub 2012 9:21:39
od martin kacafirek
na časování se vyser,ten chip nevim aby si zbytečně neodělal motor

Passat chip

Napsal: stř 25. dub 2012 14:27:35
od rauly
prvni vec ve ktery s tebou snad souhlasim...nechipuj to...auto uz ma takhle samo od sebe paradni tah a chod motoru pak budes akroat nasranej kdyz se do toho budes montovat a furt ti bude neco odchazet :)

Passat chip

Napsal: stř 25. dub 2012 16:25:59
od martin kacafirek
jsme odpůrace chipu,protže ten motr je nějak postavený,a jestli někdo chce silnější tak at si koupí nový silnější,

Passat chip

Napsal: stř 30. kvě 2018 11:12:54
od admin
Chipovat 96kW je něco jako chipovat GTI. Máš hodně, tak chceš víc. Koupit jinej motor není řešení. Chceš-li naftu tak je pak už jenom 2,5 TDI a to je fakt za trest. Nezbude ti nic jiného než to chipovat. Do úprav tuba a vstřiků bych nešel. Přínos tam je ale ekonomika pokulhává a stejně skončíš na brzdě s chipem na zakázku.

Kdysi jsme dělali chip Pavlova pašíku na cca odbrzděných 120kW u http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... i-pd-96-kw .. Po pěti letech zkušeností... Pavel jezdí pořád pilu, takže spotřeba nelze porovnat. Krouťák šel znatelně do nižších otáček, což je mnohem lepší na pocit z jízdy. Auto je živější a nekouří. Pavel tahá za pašíkem auta, takže na 250 000 km měnil spojku. Řekl bych že vydržela dost na cca 400 Nm.