Stránka 1 z 4
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: pát 15. čer 2012 16:21:49
od robin benett
Prosím o radu zkušených uživatelů vozu Golf IV TDi 66kW
Při mírném dobržďování se motor dostane do nepravidelného chodu a při zastavení nebo puštění brzdového pedálu (ale auto třeba jede) tak se chod opět ustálí a běží,řekl bych v normě - pravidelně. Máte s tím někdo zkušenost?
Další věcí jsou špatné starty teplého motoru,studený startuje celkem obstojně. Starty jsou stejně špatné ať už po kratším stání a nebo ihned po vypnutí motoru a opětovném nastartování.
PS: jsem čerstvým majitelem,tak nemám žádné zkušenosti. Mechanik na proměření a diagnostice nic nezjistil? Díky za každou radu
Měněny svíčky,palivový filtr a prý i dávky nafty na ŘJ
Golf TDi 66kW, rv 99 - najeto 225tis km
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: pát 15. čer 2012 17:39:28
od martin kacafirek
ten nepravidelný chod při deceleraci by mohl dělat EGR ventil a ty starty čidlo teploty motoru
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: pát 15. čer 2012 21:32:53
od robin benett
tak to by bylo lepší jej teda zaslepit? a čidlo zkusím nechat prověřit......děkuji
jen je divné,že to opravdu dělá jen při dobržďování,jindy ne.
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: sob 16. čer 2012 20:10:32
od martin kacafirek
no to já nevím,většina lidí to tak dělá,já s tím nemám zkušenosti,ono je to dobrá věc to egr,ale když se posere tak to stojí za hovn...oni všichni říkájí že se z kopce nemá vyřazovat a ject s zařazeným rychl.stupněm,ale v tuhle chvílí je právě egr nejvíc namáhán a je nejvíc otevřený a tudíž se zasírá spalinama,já ho mam taky na svém volvu mam najeto 320.000 km a nikdy jsem s ním neměl problém,protože když jedu z kopce tak vyřadím,to vyřazování má i další výhody atd..to čidlo nevím no ;zkus tu diagnostiku nebo at ti ho někdo vyzkouší a uvidíš,jo a prosimtě tobě ten nepr chod dělá při zařazeným rychls stupni a zároven brzdíš,nebo vyřadíš a dobržduješ a v tu chvili to začně?
prosím tě k čemu že je ten egr ventil dobry?
jediný k čemu je to dobrý a i za tím účelem na autech dělaný: tak aby vozidlo mělo menší emise a to je asi tak všechno
takže jestli nejsi nějaký ochránce planety země, tak je ti egr úplně k H...U
egr funguje stejně jenom, ted nevim přesně, kdyžtak me opravte do cca 2200 otacek
tudíž je auto než se vyšplhá na tech cca 2200 mrtvější
proto každej radši egr zaslepí a je citelně lepší akcelerace hned od tisice otáček auto mnohem oživne.
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: ned 17. čer 2012 7:45:36
od golfi4
ale pozor jsou tam 2 nebo 3 čidla teploty vody jedno je pro přistrojovou desku jedno pro jednotku a a to třetí bude policajt. a ty musíš vyměnit to pro tu jednotku aby věděla jak je telpej motor co mu dělat a

nedělat
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: ned 17. čer 2012 11:35:12
od robin benett
tu nepravidelnost způsobuje dobržďování bez zařazeného rychlostního stupně...třeba cca při 10-20km/h
jinak diagnostikou se nic nezjistilo,tak právě proto pátrám - čidla budu mít na pozoru.
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: ned 17. čer 2012 12:45:53
od martin kacafirek
hm tak to být egr nemusí,no ono toho je hodně co zkontrolovat,vaha vzduchu atd...vyměnit filtry vzduchový,palivový,on určitě někdo napíše,a udělá ti to třeba i při 80km/h?nebo jenom při tom dobrždění při zastavení?jinak motor táhne nekouří atd???
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: ned 17. čer 2012 15:39:15
od robin benett
právě,že jen při tom malém dobržďování,jinak motor je ok a vše ,co jsi psal je měněno.
a nevím,zda je to s tím spojeno,ale strašně špatně to startuje....při teplém motoru....viz předešlé zprávy - to mě také děsí

VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: ned 17. čer 2012 17:55:41
od martin kacafirek
a při volnoběhu je to normální?
VW Golf IV - nepravidelný chod motoru
Napsal: ned 17. čer 2012 22:46:46
od golfi4
ty vado já ti nevím, píššeš že při dobrzdování a pri volnoběhu na místě taky. hele když šlápneš na brzdu tak by motor měl určitě trochu dupat víc ale nafta tady má krouták tam by to nemělo být tak cítit ale odpor pro motor by tam měl být ale né zas takový že se dusí ten motor.má ten motor tah či švih???mě se to jeví tak že ten motor nemá sílu ani na ten podtlak pro brzdy. Víš jako to myslím ale zase na druhou stranu kdyby se takhle při pouhé brzdě dusil na místě tak by se na silnici vůbec neutáhnul. ty vado to se tahle těžko dedukuj když to není u člověka aby mohl na to kouknout. Popiš to ještě víc, co jsi na to kočáru dělal a nedělal ????