jo nevím jak začít začnu popořadě
1)2,0fsi 4motion:je to tedy 4 kolka,takže o trochu vyšší spotřeba než u 2 kolky,je o něco těžší,je tám víc komponentu(kardan,haldex,rozvodovka,diferencial,poloosy)vyplatí se spíš na horší adhezní podmínky...ten haldex jí stejně spíná dle potřeby,pokud nemáš v autě ruční připojování zadní nápravy což asi nemáš,takže pokud jezsíš po městě tak to těžko využiješ kromě zimy atd..
2)2,0fsi:klasická 2 kolka,atmosférický motor,takže v nižších ot bude trošku línejší než se nadechne
3)2,0tfsi:je to motor s turbem,je o 37 kw výkonejší což znát bude,ale ta spotřeba bude určitě taky vyšší,pak je tam turbo,které se muže při nesprávném zacházení posrat a hned si šáhneš do kapsy
-všechno to jsou benzínové motory,fsi je vrstvená homogení směs,nebo homogení směs,fsi je určitě úsporný motor apříklad oproti mpi,ale pokud budeš jezdit a skákat jenom po městě,tak bych do fsi nešel,protože se ti zanese zásobníkový katalyzátor...
-kolik by mělo mít najeto,může být auto s 200.000 km a bude zachovalejší než to co mí najeto 100.000 záleží na majteli předtím,takže určitě mít servisní knížku atd...ověřit kolik má najeto určitě zkušební jízdu ty spotřeby já nevím je to težké takhle říct na dálnici s lehkou nohou není problem mít 7,0 l /100km při rychlé 10,0l/100km,záleží na tobě,reálná spotřeba bude taková jakou si v autě vytvoříš...hodně štěstí
