caddy(caddy maxi)-sháním info
Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
caddy(caddy maxi)-sháním info
no jak takhle na obrázku nevypadá špatně,ale co si budeme povídat,může to bejt dobrej kus a může to bejt zmetek to porstě nepoznáš,ta převodovka je fakt že když se vysere tak to jsou deseti tisíce,ale to ti tady z nás nikdo neřekne jestli zrovna tenhle kus je ok nebo je načatej...
caddy(caddy maxi)-sháním info
jde mi o informace k dané motorizaci a k danému typu převodovky, né konkrétně k tomuto autu a jeho stavu, myšleno to bylo všeobecně:-) a odkaz na inzerát jsem dal jen pro zajímavost...
Nejlépe, kdyby napsal někdo, kdo má s tímto motorem, nebo automat převodovkou nějaký zkušenosti,nebo o tm něco ví...
Nejlépe, kdyby napsal někdo, kdo má s tímto motorem, nebo automat převodovkou nějaký zkušenosti,nebo o tm něco ví...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
caddy(caddy maxi)-sháním info
učel:měnit převodový poměr
výhody:rychlé řazení,nedochází k přerušení přenosu toč momentu,šetří palivo
části:2 spojky,dvouhmotný setrvačník,olej čerpadlo,chladič oleje,filtr,mechatronika
činnost:toč.moment se přenáší ze setrvačníku na unášecí kotouče lamelových spojek.Tyto unašeče jsou pevně spojy s halvním nábojem.při sepnutí se moment přenáší na unašeče lamel a z nich na hřídel převodovky.K sepnutí je požit tlak oleje
jsou tam dva hnací hřídele jedn pro liché stupně a druhý pro sudé.
jeden hřídle je dutý v nom prochází ten druhý hřídel,oba hřídele jsou ve stálem záběru s diferencialem.
olejový okruh:dost důležitá část DSG učel:chladit mazat,ovladat
řazení probíhá takto:probíhá pomocí řadících vidliček,ale na koncích řadících vidliček jsou pístky uložené na kuličkách a změnou tlaku oleje se posouvají a řadí,takže skoro jako u normální manuální převodovky.
snímače:tlak oleje na spojce 1 a 2 ,teplota oleje co jde ze spojky,snímač drahy řadící paky,impulzní kotouč pro snímání výstupních ot.převodovky.
ak.členy:hlavní tlak.vetil:reguluje prac tlak v systemu odle okamžitého tlaku na spojkách,vetil regulace tlaku-reguluje tlak pro lamely,pojistné vetily-v případě poruchy odpojí přívod oleje do převodovky.
uff tak to je asi všechno co vím o DSG,jinak je to samozřejmě dobrý aut.převodovka i když má obačs svojí hlavu,ale má jí třeba i buggati veyron sice torchu jinak postavenou z jiného materialu,ale funkce je obdobná.jinak tato převodovka je standartně stavěná do 350 což je tedy pokud vým přesná hodnota nm tohoto motoru tak hodně zábavy:)
výhody:rychlé řazení,nedochází k přerušení přenosu toč momentu,šetří palivo
části:2 spojky,dvouhmotný setrvačník,olej čerpadlo,chladič oleje,filtr,mechatronika
činnost:toč.moment se přenáší ze setrvačníku na unášecí kotouče lamelových spojek.Tyto unašeče jsou pevně spojy s halvním nábojem.při sepnutí se moment přenáší na unašeče lamel a z nich na hřídel převodovky.K sepnutí je požit tlak oleje
jsou tam dva hnací hřídele jedn pro liché stupně a druhý pro sudé.
jeden hřídle je dutý v nom prochází ten druhý hřídel,oba hřídele jsou ve stálem záběru s diferencialem.
olejový okruh:dost důležitá část DSG učel:chladit mazat,ovladat
řazení probíhá takto:probíhá pomocí řadících vidliček,ale na koncích řadících vidliček jsou pístky uložené na kuličkách a změnou tlaku oleje se posouvají a řadí,takže skoro jako u normální manuální převodovky.
snímače:tlak oleje na spojce 1 a 2 ,teplota oleje co jde ze spojky,snímač drahy řadící paky,impulzní kotouč pro snímání výstupních ot.převodovky.
ak.členy:hlavní tlak.vetil:reguluje prac tlak v systemu odle okamžitého tlaku na spojkách,vetil regulace tlaku-reguluje tlak pro lamely,pojistné vetily-v případě poruchy odpojí přívod oleje do převodovky.
uff tak to je asi všechno co vím o DSG,jinak je to samozřejmě dobrý aut.převodovka i když má obačs svojí hlavu,ale má jí třeba i buggati veyron sice torchu jinak postavenou z jiného materialu,ale funkce je obdobná.jinak tato převodovka je standartně stavěná do 350 což je tedy pokud vým přesná hodnota nm tohoto motoru tak hodně zábavy:)

caddy(caddy maxi)-sháním info
Zdar chlapi,
Pokukuji už asi půl roku po dlouhé caddyně, a co nějakého najdu a kamoš mi to u vw proklepne tak je to vžda stočeno, jaké vyhlídky má Caddyna po 200 tis. nájezdu?
Je ještě schopna ujet další 100 bez náročných oprav, nebo je to individuální, někdy na mobile de prodávají cadyny i po 350 tis
Mám T4 a to už vím že pokud se udržuje tak je nesmrteknej, ale jak se bude chovat Cadyna ???
Díky za info
Karel
Pokukuji už asi půl roku po dlouhé caddyně, a co nějakého najdu a kamoš mi to u vw proklepne tak je to vžda stočeno, jaké vyhlídky má Caddyna po 200 tis. nájezdu?
Je ještě schopna ujet další 100 bez náročných oprav, nebo je to individuální, někdy na mobile de prodávají cadyny i po 350 tis
Mám T4 a to už vím že pokud se udržuje tak je nesmrteknej, ale jak se bude chovat Cadyna ???
Díky za info
Karel
caddy(caddy maxi)-sháním info
ahoj,
měli by jste nějakou radu či tip, jak u dovezeného auta (Caddy) prodávaného bazarem v čr ověřit najeté Km? Na autě ještě nebyla v ČR provedena STK...
Díky Marek
měli by jste nějakou radu či tip, jak u dovezeného auta (Caddy) prodávaného bazarem v čr ověřit najeté Km? Na autě ještě nebyla v ČR provedena STK...
Díky Marek
caddy(caddy maxi)-sháním info
Zdar,
Z moji zkušenosti mají dovozci z 95% stočené km, kolik dovozce uvádí že má najeto??? a za kolik to prodává? Já co jsem tipoval tak měl jeden stočeno 120 tis druhý 76 tis
Napiš to do SZ, nešlo mi na zprávu odpovědět, nějak to neumím...
čaute
Z moji zkušenosti mají dovozci z 95% stočené km, kolik dovozce uvádí že má najeto??? a za kolik to prodává? Já co jsem tipoval tak měl jeden stočeno 120 tis druhý 76 tis
Napiš to do SZ, nešlo mi na zprávu odpovědět, nějak to neumím...
čaute
caddy(caddy maxi)-sháním info
170 tis km a rok 2008, je to 1.6 v benzínu...