Ahoj,
mate nekdo zkusenosti s chipovanim passat 1,9TDI, 96kw? Motor tady uz sam o sobe docela zatlaci do sedacky, tak nevim zda to neni zbytecna investice, i po strance spotreby.
Diky za vsechny postrehy,
Lukas
Passat chip
Moderátoři: rauly, martin kacafirek, golfi4
Passat chip
Taky jsem o tom uvažoval, ale zatím jsou důležitější věci. Můj známý si nechal čipnout stejný motor a je moc spokojený. Nižší spotřeba, klidnější chod ve vyšších rychlostech a hlavně je znatelně živější v rychlosti nad 100km/h. Jenže není chip jako chip... Kolik se kde přidá - o kolik ti zvednou tlaky, výkon turba, změní časování... prostě to musí být tak nějak přiměřeně aby to motor po nějakém čase neodnesl, že... Hodně štěstí v rozhodování
Martin
Martin
Passat chip
zmeni casovani? nerad bych ti do toho kecal...ale do motoru se vubec nehrabou co se tyka casovani...prehrajou software v RJ...aby turbo tlacilo vic...misto 1.2 treba 1.6 baru
nejezdím rychle, jen čerpadlo davá moc nafty O:)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
Passat chip
na časování se vyser,ten chip nevim aby si zbytečně neodělal motor
Passat chip
prvni vec ve ktery s tebou snad souhlasim...nechipuj to...auto uz ma takhle samo od sebe paradni tah a chod motoru pak budes akroat nasranej kdyz se do toho budes montovat a furt ti bude neco odchazet
nejezdím rychle, jen čerpadlo davá moc nafty O:)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 178
- Registrován: pon 16. led 2012 16:57:07
Passat chip
jsme odpůrace chipu,protže ten motr je nějak postavený,a jestli někdo chce silnější tak at si koupí nový silnější,
Passat chip
Chipovat 96kW je něco jako chipovat GTI. Máš hodně, tak chceš víc. Koupit jinej motor není řešení. Chceš-li naftu tak je pak už jenom 2,5 TDI a to je fakt za trest. Nezbude ti nic jiného než to chipovat. Do úprav tuba a vstřiků bych nešel. Přínos tam je ale ekonomika pokulhává a stejně skončíš na brzdě s chipem na zakázku.
Kdysi jsme dělali chip Pavlova pašíku na cca odbrzděných 120kW u http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... i-pd-96-kw .. Po pěti letech zkušeností... Pavel jezdí pořád pilu, takže spotřeba nelze porovnat. Krouťák šel znatelně do nižších otáček, což je mnohem lepší na pocit z jízdy. Auto je živější a nekouří. Pavel tahá za pašíkem auta, takže na 250 000 km měnil spojku. Řekl bych že vydržela dost na cca 400 Nm.
Kdysi jsme dělali chip Pavlova pašíku na cca odbrzděných 120kW u http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... i-pd-96-kw .. Po pěti letech zkušeností... Pavel jezdí pořád pilu, takže spotřeba nelze porovnat. Krouťák šel znatelně do nižších otáček, což je mnohem lepší na pocit z jízdy. Auto je živější a nekouří. Pavel tahá za pašíkem auta, takže na 250 000 km měnil spojku. Řekl bych že vydržela dost na cca 400 Nm.